Jste zde: YesOwl » O nás » Lektoři » Eva Řepová, MBA
Eva Řepová, MBA

Eva Řepová, MBA

lektorka předmětů s účetní a marketingovou tématikou, konzultantka a lektorka v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany

Předchozí zkušenosti a praxe

Vystudovala jsem střední školu, obor všeobecná ekonomie. Při zaměstnání jsem dálkově vystudovala VoŠ územně‑správní, obor veřejné právo a MBA, obor marketing, media a soft skills.

V oboru účetnictví a ekonomie se pohybuji od roku 1995. Pracovala jsem například pro společnost České aerolinie, Torrent s.r.o., Imex Trade Holding s.r.o., kde jsem na ekonomických a účetních pozicích nasbírala bohaté zkušenosti v oblasti účetnictví, daní, mzdového účetnictví a marketingu. Své zkušenosti jsem si rozšířila i při práci ve veřejném sektoru pro Městský úřad, jako ekonom a rozpočtář.

Od roku 1998 se kromě účetnictví a lektorské činnosti věnuji také vlastnímu podnikání v oblasti účetnictví a osobního poradenství. Svým studentům předávám nejen teoretické vědomosti, ale především praktickou zkušenost. Posledních 5 let jsem byla spolumajitelkou a jednatelkou vzdělávací společnosti Centrum služeb pro podnikání s.r.o., kde jsem kromě jiného působila jako odborný metodik vzdělávacích kurzů a odborný garant pro rekvalifikační kurzy akreditované Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.

Mým hlavním cílem je přednášet tak, aby se i nudné účetnictví stalo zábavnou cestou za poznáním vlastních schopností. Tato myšlenka mne donutila opustit pozici jednatelky zavedeného školicího centra a vydat se svou vlastní cestou v úplně nové společnosti.

Styl učení

Snažím se během přednášek posluchačům demonstrací teoretických informací na praktických příkladech ukázat, že učení se novým věcem nemusí být jen nuda. Naopak, přináší obohacení vlastní duše a chuť dokázat si, že naše možnosti jsou téměř neomezené. Věřím, že praktické zvládnutí probíraného tématu je účinnější, než teoretické poučky naučené nazpaměť. Velký důraz kladu na pochopení probíraných témat, a proto v rámci možností přizpůsobuji výuku konkrétní skupině posluchačů a jejich potřebám. Mým hlavním cílem je posluchač, který důvěřuje vlastním znalostem a má rád svoji práci.